OPIS

Motocykl Pan America1250 to dwukołowa, wytrzymała i wielozadaniowa maszyna stworzona do eksploracji, gotowa na przygody i dalekie wyprawy.

 

 

ZUPEŁNIE NOWY UKŁAD NAPĘDOWY REVOLUTION MAX

Właśnie rozpoczyna się kolejny rozdział w ponad stuletniej historii legendarnych silników V-Twin. Revolution Max to chłodzony cieczą układ napędowy, zapewniający ponad 150 koni mechanicznych, imponujący moment obrotowy oraz płynny przyrost mocy, dzięki któremu kierowca doskonale panuje nad maszyną.

 

 

WYJĄTKOWA KONSTRUKCJA

Zespoły projektowe i inżynieryjne H-D stworzyły wizję o praktycznym wymiarze, ale zakorzenioną w duchu kultowych amerykańskich pojazdów terenowych. Na rynku motocykli, które są do siebie coraz bardziej podobne, Pan America jawi się jako prawdziwa perełka z praktycznymi rozwiązaniami i wyjątkowym opakowaniem Harley-Davidson.

 

 

WSZĘDOBYLSKI DŁUGODYSTANSOWIEC

Wykorzystując dziedzictwo i doświadczenie H-D w budowaniu motocykli turystycznych, motocykl Pan America zaprojektowano tak, aby łatwo i pewnie prowadził się przy wysokich prędkościach, nawet przy wielu bagażach i pełnym obciążeniu. Wyrafinowany, wydajny i intuicyjny – Pan America to motocykl, który pozostanie stabilny i pewny, bez względu na to, jak bardzo odkręcisz manetkę.

 

DWUFUNKCYJNY UKŁAD NAPĘDOWY

Revolution  Max 1250 jest integralnym elementem konstrukcyjnym podwozia motocykla. Rezygnacja z tradycyjnej ramy znacznie obniżyła ogólną wagę maszyny i przełożyła się na bardziej precyzyjne prowadzenie. Jest to bardzo odczuwalne, zwłaszcza w połączeniu z nisko zawieszonym środkiem ciężkości i niezwykle sztywnym podwoziem.

WYBIERZ WŁASNY TRYB JAZDY

Wybieraj spośród pięciu wstępnie zaprogramowanych trybów jazdy (Sport, Road, Rain, Off-Road oraz Off-Road Plus) lub stwórz swój własny tryb niestandardowy – dostosuj motocykl pod siebie wybierając własną kombinacje parametrów, takich jak oddawanie mocy czy siła hamowania silnikiem oraz ustawienia systemu kontroli hamowania w zakręcie (C-ABS) i systemu kontroli trakcji z działaniem w zakręcie (C-TCS).